2011-06-20

' Om jag ska bli bättre krävs träning '

Jah, så tänkte jag om ritningen. Vill bli bättre. Å nu sitter jag här och skissar efter bilder från google... hehehe..för att få lite inspiration. :P
Under eftermiddagen har jag och Steffi farit med bussen till stan. Där lallade vi runt och fikade i spöregn. Vi for hemmifrån med bara mulet till spöregn.. sådär fint. Sen bussen till dollars, där det jag köpte speciella blyertspennor (alla är olika osv.). Med de kommer bilderna bli helt annorlunda.. som jag nu efter några test bilder sett att det har blivit skillnad. I alla fall så tog vi sen bussen hem. Såg ut som om vi duschat å inte har jag garvat så mycket som vi gjorde.. allt var kul. XD Väl hemma åt jag pizza och kollade på en thriller med syrran. Å som jag skrev tidigare skissar jag nu o lyssnar på musik. Känner mig inte det minsta trött...men har ju vänt på dygnet, icke bra.. :/ :D








Jaja, har inte nå mer att skriva, avrundar med två bilder jag ritat idag -



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar