2011-06-13


"Som rinnade vatten, rinner mina problem sakta bort. Tyvärr strandsatts vissa...





Igår så åkte jag till konsum och sen till Evve, där vi kollade på film, åt godis och drack läsk. En liten hemmabio..hahah :P Idag vaknade jag vid 10 och men drog ut på tiden. Väl uppe och fixad drog jag på en lång promenad i det molniga vädret...kan nog inte kalla det så jätte varmt heller. Vi gick i skogen, kaptensgården och förbi en sväng på kaptensgården. Sen så några minuter efter att jag kom hem ringde Evve och frågade om vi skulle ta bussen till stan. Så det gjorde vi, men innan det så snabb gjorde jag buren. Han turligt nog med bussen.. ;) Där på stan lallade vi runt och jag köpte solglasögon och evve en body..(nått) & en t-shirt. Vi fikade också. Jaaoo..när jag kom hem så åt jag, for förbi pappa och har i stort sett tagit det lugnt. [=

Tänker nu ta och tittar på vamp. avsnittet som jag missade i fredags, så byebye :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar