2011-06-12

SOMMARLOV!!!

Trött men glad, så känner jag mig just nu. Så vad har hänt under veckan? Jo lite sammanfattat:

- TIS-ONS: Våran klass och 9:an for till Linafallet, något jag rekomenderar. Det var jätte kul att vara där, enda nackdelen var väl alla knotten å myggen. Vi sköt med vapen, letade frågor med GPS och umgåts å massa annat skoj. Väl hemma senare på dagen for jag, jasse och evve på stan. De hade kvällsöppet i stan osv.
- TORS: Städdag på skolan, gick väldigt fort och sen hem. Jag, mikkis, evve och jasse drog en snabbis på stan. Inte så mycket gjorde jag.
-FRE: Skolavslutning! :D Det sjöng, pratades och delades ut diplom, betyg och stipendier. Sen hem och hämta packningen. Jag for sedan ner till kullekoisken där jag mötte evve, mikkis och jasse. Vi åt mjukglass förutom jasse. Sen bar det iväg till malmberget fär mikkis mamma skulle hämta en data. Då såg vi studenterna som for förbi i lastbilarna. Några minuter senare så var vi hemma hos mikkis. Där solade, badade vi innan evve skulle hem. Efter det åt vi pizza, gick en sväng runt i byn och fotade lite. Sen badade vi med med Jeppe som då hade kommit, Simon, Filip och Jocke. En lyckad dag. ;)
-LÖR-SÖN: Jag har jobbat. For från mikkis på lör. vid 9, fast det blev förstklockan 6.. :( Jag fick bära blommor, ungefär en hel lastbil. Flera sataplar med de. Men det gick fort. Samma sak idag. Vaknade klockan 1 då pappa kommer in och säger att jag ska iväg och jobba å att lastbilen är i Aitikkorsningen. Det tog bara sammanlagt båda dagarna två ca 2 timmar. Känade 300:- =)

Åå jaa nu vet jag inte vad jag ska göra...hm kanske ta en lång dusch. Förresten det har varit jätte soligt och varmt de här dagarna. Men idag blev det kallar och molningt. Jaja skriver sen om jag is.. :P Lär väl ta det lugnt idag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar