2011-06-29

Om helgen och annat

Hooh, har just cyklat hem från Jasse. Jag och hon har spelat xbox, fikat, hoppa studsmatta och spelat kort + det alldagliga snacket. Före det på för- o eftermiddagen har jag handlat och hjälpt mamma i trädgården å tagit det lugnt.

Så vad har då hänt i helgen.. Tänkte att jag skriver, inte dag för dag utan mer sammanfattat om helgen, men mindre detaljer, osv. Jah, vi for då sent på torsdag kväll mot pajala hållet till Narken. Det jag hade föreställt mig hur det skulle se ut var inte precis så. Men ändå lika fint. Så vi kom efter 1,5 tim. till stugan och där visade det runt, fixa där jag ska sova åså. Sen bar det iväg på en cykeltur en lite sväng runt byn. Vi for ganska sent så vi bestämde att vi skulle kolla resten imorgon. Nästa dag vaknade vi tidigt för då var det sång och mat på den föredetta skolan. Evve skulle med sin pappa uppträda och jag fotade. Sen middag, mer fotografering och massa annat. :D


Resten av dagarna har många händelserika stunder mixat sig...har ju inte det bästa minnet. Men, vi har cyklat, fotat, skrattat (en hel del), lekt med Nea, vilat, farit till en annan by å besökt evves fammo, varit med om några roliga händelser, varit förbi deras andra stuga(som de ej kan vara i) o kollat runt, cyklat(också en hel del), visade mig byn, plockade 7st olika blommor (på skoj ;P) hehhehe och MASSA annat kul som vi fick vara med om. :) ^^


Orkar å har inte haft tid att ladda upp bilder så det tar jag en annan dag. Har inte mycket mera att skriva....eller joo i måndags så for jag och Evve senare på dan på stan. Jasse hade fyllt år på söndag så vi tänkte köpa en present. Vi köpte ett halsband & armband. Sen till Jasse direkt. Där det fikades och spelades.


Men ska strax ta och sova så jag inte sover bort hela dagen! Är ganska trött.. Hejs (:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar