2011-06-16

'Jag vet, du vet, hela världen vet...men ändå förstår ingen..


Idag så blev det att vara med Jasmine. Planen som jag skrev tidigare blev aldrig av.. Så istället kom Jasse upp till mig och vi cyklade runt här på kilen, åt och bestämde senare att cykla till Malmberget. Först bara förbi henne å sen iväg. Konsum blev första stoppet och efter det till Svanparken. Jag visste inte att det skulle vara nå "jippo". Det var rätt så mycket folk som var samlade runt scenen där mikrofoner var uppställda osv. Vi for lite runt och sen hördes det musik.. Det var Daniel från tjotti som spelade & sjöng med två andra. Jasse och Jag stannade ett tag och lyssnade. Men där före 8 började vi fara hem, då till nasse.. heheh.. :P Spelade kort och jagade Johannes. Efter nån timma hos henne for vi hem till mig. Vi åt en glass, snackade med Steffi å Jackie, hade krig och busade med Rocky. För inte så länge sen har de farit hem o jag vet inte riktigt vad jag ska göra. Hm... kanske tar och tittar på den där komedin som jag aldrig hunnit kolla... men ser väl så hejs :) Pallar inte ladda upp bilder från idag så ni får nöja er med google bilder ;)


Så känner jag mig ibland...





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar