2011-06-02

Hahahahaha


Tummen upp för igår!


Jah, jag gick ner till Evve igår. En stund efter att jag kom, kom Mikkis och Jasse. Vi gjorde en fruksallad som blev rriktigt smarrig. Sen så ville Evve locka mitt hår. Medans hon höll på med det kom Alia, Julia och Sanna. Brukar inte ha lockigt hår men det blev jätte snyggt, det hon gjorde med mitt hår. Dagen bestod sammanfattat av snack, prommisar, skratt, glass och tjafs på slutet.. Men annars var den - : )) Vi får hem sen efter tolv och nu här på förmiddagen har man hunnit med: fara på stan och handlat, damsugit och nu sitter jag här framför datan och mumsar på en kex choklad.

Planen idag är väl att vara med Jasse, Mikkis och Evve. Om nu inte Mikkis har farit hem. ;P Jaja ska väl tta och fixa mig och sen ringa ^^ hejs.


Ps: Vädret

suger! :(


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar