2011-06-14

wiiiee, akta här kommer jag

Så vad gjorde man för skoj idag? Joo, först vaknade jag tolv och det första jag gjorde var att ta ut marsvina. Det var ju så fint väder idag. Efter det hjälpte jag mamma i trädgården. Bar krukor osv., vattnade och fixade blommor å klippte gräsmattan. Först vid 4 åt jag "frukost" och efter det ringde jag till Jasse. Vi cyklade ner till kullen, plockade upp Evve och for till kullekoisken. Där satt vi och åt en glass. Resten av kvällen var vi hos Evve. Vi åt varma mackor, små busade med Nea, cyklade och tog det chill. Just nu diggar jag musik och funderar på om jag is titta på en film.. ;)

Planen för imon, om det nu inte regnar, är att jag, Jasse och Evve ska cykla till Gällivare. Där vi hittar på nått roligt. :) Om inte det..vet jag inte. Ser väl imon. ^^ Jaja, har inget mer att skriva så avrundar med några tips på bra låtar:


  • What are words - Chris Medina

  • Price tag - Jessie J

  • Love Love - Take That

  • The lazy song - Bruno Mars

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar