2011-06-06

4 dagar och sen är jag fri!

Hemma från en galen helg.. kanske inte galen men solig och härlig. Kom först 10 på kvällen på fredagen och då han jag inte med så mycket. Tidigt nästa dag bar det iväg till Luleå. Där for runt och shoppade. Jag fick med mig skor och två linnen. Senare den dagen så tog jag det lugnt osv. På söndagen prommade jag några svängar och hjälpte mamma och massa annat skoj. Det har varit fint väder varje dag. Men en aning blåsigt.....eller väldigt blåsigt. När vi kom körande hem på lördagen så sa de på radion att det varit mycket tromber i norrland...om jag minns rätt. Nog såg man spår av det nära stugan... träd som fallit och sågats av pågrund av att de hade varit över vägen. Massa grenar på gården osv. Nog missade vi ett stort oväder i lördags. I alla fall så idag for vi hem där vid två. Innan det grävdes, tömdes, diskades, packades och solandes. :) Snart tillbaka, jippi!


Väl hemma har jag farit förbi Jasse, skulle hämta min sjal som hennes mamma gjort till mig. Den blev jättet fin och sen coop. Ska ju som jag troligen skrivit tidigare till Linafallet imon med klassen och 9:an. Skönt med sovmorgon, åker först halv 3. Yey... men det kan bli kul, vi kommer göra det kul! Ska med sju andra sova i ett 8mans tält. Nå inte kommer man sova utan parta hela natten...hahaha ne men inte vet jag. Det ser jag väl imon..


Om fyra dagar, om bara 4 dagar då slipper jag skolan. Vill bara att de här dagarna ska gå över som blixtnedslag. Grillning, stugor, kompisar, sol, bad och massa skoj! Nog låter som någgot bra. :D Känner mig så GLAD! Förhoppningsvis blir det inte en regning sommar utan en solig och varm. Tänk er en sån där 25+ om inte mer + graders sommardag då du cyklar fram med dina kompisar. Himmlen är lysande blå och solen står rakt ovanför. Inga bekymmer eller pluggning utan glädje och stekning. Ni är påväg att bada eller varför inte grilla. Det finns inget som hindrar er.. SOMMAR <3


Jamen ska väl ta och se på en film nu och kolla packningen, skriver väl först på onsdag, torsdag. hEjS :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar