2011-06-17

:D





Vaknade vid 12 som jag de senaste dagarna har gjort och efter det gjorde jag inte så värst mycket, bara det vanliga. Sen ringde Evve å undarde om jag ville hänga med på en prommis. Så det slutade med att jag, hon och Jasse gick till Malmberget. Där köpte vi varsin festis och fortsatte till svanparken. Vi var där en stund och tog sen bussen till dollars, coop. Där köptes lite gött och sen kom "pappataxi". Det var ju handbolls match mellan sverige och norge idag å japp vi for dit. Såg ju några hetingar ;) hehehe..



I alla fall, planen var att vi först skulle bara fika där, mamma stod och sålde fika inom syrrans handboll med andra föräldrar. Men det blev så att vi gick och kollade. Jag är inte så värst intresserad av sport, men nog blev man lite med i svängarna. Först ledde norge och sen vände det och tillslut blev det oavgjort, 30-30. Riktigt bra spelat av båda lagen. Å ja nu här under kvällen har jag suttit framför datan. Ska väl strax kolla på ett vamp. avsnitt och sen ta å sova.. så hejs :P







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar