2012-03-18

We are Soldiers~

Vaknar av att solen lyser genom fönstret och jag stiger upp, öppnar fönstret och lägger mig igen. Lyssnar på musik och sen stiger jag upp igen, fixar mig och far sedan till tjotti. Grannens vovve fick också följa med. Det blev att promma upp för bottis i ett underbart soligt och varmt väder. Vi höll ju nästan på att avlida av värmen när man kämpade sig upp haha.. men det är ju så härligt att få vara ute och vi gick i några timmar. När vi kom tillbaka till moffa hann jag bara komma innanför dörren som jag ser mikkis komma körande in på tomten. Vi snackar lite innan vi sedan gasar vidare till henne. Min första skoter tur för året anlände...hahaha vill såååå gäärna åka/köra skoter just nu! Måste gnälla på mamma så jag får fara i helgen eller nå! :) 

















Ett tag senare kom mamma och hämtade upp mig och vi for direkt till frasses å sedan hem. Hon hann inte mer in genom dörren så måste hon fara igen för syrran hade inte ätit ute på stan som hon skulle gjort. I alla fall, jag tar och sätter mig framför tv'n och inser efter ett tags bläddrande att det inte finns nå på tv att titta på, bara repriser. Å nu sitter jag här och vet inte riktigt vad jag ska göra. Läsa, fa upp till pappa, duscha eller kanske skissa...? ^^ Aja, imon äre skola igen och jag vet inte hur jag känner inför det, inte för nå, det svajar igen med det dära känslor. ;) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar