2012-03-17

Happy Tree Friends*

Dagen började med att man vaknade upp och hade skit ont i magen.. så tog en alvedon och försökte somna om. Dock gick det inte och kom då på att jag har inte på länge sett miniclip med 'Happy Tree Friends'. En halvtimma senare steg jag upp och då var väl klockan efter 9 tiden. Jag fixade mig, ringde Olli och sedan bar det iväg mot tjotti med mamma, steffi, jonna och hundarna. (Olli tog eget åk). Först droppade vi av syrran och jonna vid avfarten till "klubbhuset" och fortsatte vidare till moffa. Från där gick vi vidare via skogen till "klubbhuset" och upptäckte att det var först klockan 12 de skulle börja. Tur då att vi for lite senare. Men redan hade det kommit en del folk och fullt med skotrar uppställda överallt. 


Efter ett tag har Olivia kommit och jag rundade isbanan för att komma till huset åså. Under hela tiden vi var där (Jag, Sanna, Amanda, Sandra och Olivia) så kollade vi såklart på tävlingen men också värmde oss i huset, åt hamburgare, träffade på folk och vandrade runt. Skojade hit och dit - Helt enkelt en underbar dag :D


När jag kom hem åt jag lite, kollade på en film och gick upp till pappa. Där for jag ut med hunden och fick se ett underbart norrsken som var i så många olika färger - vackert! Tog också ut kaninen och fågeln.


Å nu sitter jag här framför datan, som vanligt med musik spelande och inloggade på facebook. Vill gärna till tjotti imon igen för att fara på en promenad upp på bottis eller nå men får väl se hur jag kan övertala mamma. Aja, g'natt och ge någon en kram imon. Det får ni som utmaning..haha :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar