2012-03-28

Eeeoooo!

Gårdagens händelser i korta drag: Skola- bas och skytte. Inte blev det mycket gjort, mera snack och på skytten var det väl också kul. Andra gången man var där och sköt. Hemma städade jag igenom hela rummet, for till stallet och det vanliga kvälls sysslorna, fika, duscha osv. 

Idag var det fortfarande en isbana på gården, regnigt/snöigt och jag gick myrsteg ner till bussen. Tydligen så hade vi som skulle ha gips börjat 8 och jag kom halv 9. Men det verkade ingen bry sig om och vi höll på med skulpturerna till halv 11 då vi sedan åt lunch och gick till sporthallen för att vara på bowlingen. Och med vi menar jag - Jasse, Mikkis, Julia, Jag och Alia. Jag var lite ringrostig i början men när neonet & musiken kom på började det ta sig och fick här och där en strike. Efteråt gick vi till skolan för att vänta en halvtimma på bussen och här hemma har jag bara hunnit snacka med mamma, gett mat till djuren och nu är man här framför datan å uppdaterar, lyssnar musik. Ska även läsa och plugga. Vi har ju två prov nästa vecka.. Aja, ska väl ta an läxorna åså. 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar