2012-03-12

Lovet och vill ha det igen, nu!

Ojsan, nu vare ett tag sen man skrev hära.. men man har som sagt varit borta nästan hela lovet. Hos en underbar väns stuga. Fyfasiken, längtar redan till nästa gång. Vi har allt från grillat korv, kollat mello, varit ute, gjort ansiktsmasker till att flummat en heeel del. Det har helt enkelt gjorts massa skoj! :D 


Det har säkert varit många som kollat melodifestivalen i lördags? Jo, och ni hade säkert nånga olika åsikter sinsemellan, det hade även vi. Men jag tycker då att Loreen var rätt person att vinna... men Danny.. fattar inte att han kom 2, tyckte då inte alls att hans låt var nå bra. De personer jag gillade var Loreen, Ulrik, Dead By April och Molly Sanden. Har inte varit någon som lyssnat så mycket på någon av de artisterna men jag har börjat lyssna på dessa låtar som de sjöng efter lördan. :P


Å idag har det väl gjorts lite saker: Skolan - vi fick komp., rensat burar, pluggat, busat med hundarna ute på tomten, ätit och varit en sväng hos pappa där man for på en liten promenad. 


Hojja, har ingen lust med NP i No, i veckan. Efter den lilla stunden som vi han ha idag så gjorde det mig bara mer förvirrad.. aja, gör mitt bästa och ser hur det går. 


Sent och måste hinna plugga, så avrundar detta inlägg med bilder från tis-sön. då man var i Olivias stuga. :)













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar