2012-03-23

Let my light burn..

















Har en lite av en myskväll med ljusen tända och instrumental musik på. Ni, nu som läser kan jag meddela att det inte finns så mycket att skriva om idag, på-grund av att jag inte gjort annat än det vanliga. Skola, där flera verkar vara pressade & panik-slagna av att vi har nu mycket radat upp för några veckor framöver. Ni vet prov, läxor & redovisningar. Fick just veta, av mig själv då, att det troligen inte kommer gå så bra på NP Eng. Vi hade ett övnings prov idag och tror att jag kanske hamnade på ett G... hahah.. och på slöjden så chillade jag mest. Det berodde på att jag inte skulle använda "stenåldersmaskinen", utan väntade så jag kunde dela med någon annan på en "ny maskin". Satan, får jobba häcken av mig på fredag nästa vecka. Tur har jag fyra timmar på mig - dock ca 15 som tagit sy slöjd  då... :/  Men, men får väl kanske dela med Emma. Det är så att vi har elevens-val vecka.


Oj, jag som sa att jag inte hade nått att skriva om.. aja, inte något sådära intressant... men... äh... Sen när jag kom hem packades det & for med pappa för att handla hem lite gott. Resten av eftermiddagen innehöll 2 promenader med hunden, tittat tv och läst i boken. Å nu här på kvällen så blir det väl att kolla runt på facebook, kolla tillbehören till klänningen och fortsätta med myskvällen 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar