2012-03-31

Sail*

Hann inte alls skriva igår för hade så roligt! :D Först hade jag syslöjd sen yoga som var mer ansträngande än vad jag trodde och zumba - rekommenderas :) Sen så for jag, Jasse, Mikkis och Robin till sporthallen för att bowla. Där, även resten av dagen bara bestod av flum. Planer hit och dit och blir att spana i pite.. haha.. osv ;) I alla fall tog vi sedan bussen ner till stan, åt pizza på manuella & for runt i affärerna. Jag provade även att gå i platåskor.. höhöh, ska jag ha sånna skor på "balen" blire då att träna. Väl hemma hann jag vara ca en timma då jag sen drog vidare till Olli och hade filmkväll. 


Å idag då, vi (jag, mamma, syrran + hundarna) for till tjotti för att arbeta. Alltså vi skottade fram margonas skoter och taket, i ett härligt soligt väder. Vi var hela dan där och monty, den lilla tjuven snodde åt sig vårat torkat kött.. hojja. Det gick snabbt & otungt bort och nån gång på eftermiddagen for vi hem och har hunnit med att handla, kollat en film vi hyrde - The Hunter. De stod att den skulle vara oförutsägbar, å det kan man väl säga att den var. Men dock inte den bästa filmen jag sett.. och här är man nu igen för hundrade gången.. hehehe.. 


Är lite smått irri att jag hela tiden måste ladda upp via FB för att få in bilder från mobilen.. har inte klurat ut hur jag ska göra. Buhu! Men får väl klura vidare och fortsätta med det jag gör. Å nu vare ju så att jag inte hade med kameran heller idag men mobilen gick lika bra. Imon blir det nog (om bra väder) att fara till tjotti igen för att då fara någonstans med skotern. :) 


Aja, avrundar det hela med bilder från igår/idag: 



Boken som inhandlades hem, äntligen min :)
 

Inte yoga...men...äh.. såhär kan man också göra. :P 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar