2012-03-21

*Never alone

" One step forward, two steps back "

Äntligen har jag valt ut min avslutnings klänning, nu är det bara att beställa den och sen är den saken över. Fast det är mycket kvar.., inte bara tillbehören till klänningen, utan i skolan och hemma. Just nu är det ganska lugnt med prov & läxor men snart kommer det radas upp och man kommer få panik känslor av att man inte kommer hinna med allting som förut. Sen har vi då allt här hemma som jag vill hinna med. Måste göra upp en plan eller nå? Får inte med allting. 


Det var denna man som föreläste.
Nog om det och istället tänkte jag ta upp om vad jag, klassen var idag + 8:an. På en föreställning i Kiruna. Den var rörande, otroligt bra och en tankeställare. Lätt att han var värd att höra på. Glad att vi fick fara på den och skönt att få fara från skolan för en dag. Han borde verkligen ha flera  upp!


For sedan, när jag väl kom hem med mamma på stan och handlade. Från att bara skulle handla hem tvål & shampo till det + blommor, krukor, halsdukar osv. Å sen har jag bara chillat och letat klänning, som nu då är spikad. :) Nu tänker jag fortsätta lyssna på musik, leta skor och ta å sova, g'natt! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar