2012-03-02

Fredagsmys

Första dan på lovet har varit riktigt fredagsmysigt - pizza, godis och läsk :) hojja vad jag tjockar mig, måste verkligen promma imon. I alla fall så har man fått lov då och idag på skolan hare varit ganska chill, som vanligt då. Först no och info om en fest, sen på teater på aulan i sjöparken (var okej), hamburgar till lunch och efter det slöjd i två timmar. 


Här hemma for jag och mamma med alla hundar (å grannens) till kullen och promenerade i det blåsiga & soliga vädret i ca 1,5 tim. Sen handlat och myst. Känner mig så proppmätt att jag ska sprängas.. blää för godis just nu.. :P 


Imon blir planen att vara med Olivia och får väl se vad vi hittar på för skoj, känner att jag verkligen vill hitta på nå flum. :D Aja, tänkte nu för en gångs skull läsa eller skissa, hejs. :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar