2012-03-26

Skumt väder.. eller?

Måndag igen och helgen bara rann förbi. En hel del har gjort som att sova över hos Jasse med Mikkis, chillat å haft filmkväll, m.m och kan starkt rekommendera War Horse. Den var verkligen bra och sorgens.. och man kände nästan att en tår skulle falla. Och det kan jag säga, jag har varken gråtit eller somnat framför en film.. så bra film! ^^ 


Å denna vecka har vi, jag, elevensval-vecka och jag ska göra väldigt olika saker varje dag. Ni lär väl läsa det i inläggen framöver. Som idag hade jag först bas på morgonen. Då räknades det matte i 1 tim för att  resten av timmen fortsätta med bilden. Kom en bra bit och ska fortsätta med det imon + att jobba med no, tror det blir att ta med datan. Och sedan åt jag snabbt lunch, bytte om och for iväg till dundret med Elin & Jasse, där vi mötte på resten av gruppen som valt det. Vi började skidra oss uppåt efter vägen/skidspåret och då vare lite lätt snöregn..men när vi kom upp en bra bit efter spåret började det bokstavligen talat snöa stora flingor som piskade i ansiktet. Vi for, efter att kollat snödjup, genom skogen och snön till stugan där vi skulle stanna för att fika. Dock vare inte så att jag var så sugen på det och tog bara några klunkar av läsken. När vi stannat där en stund, blöta och kalla började vi färden neråt och då, en aning tidigare, att spöregna. Vi blev verkligen genomblöta, men bortsett från vädret var det en härlig dag med ett bra kompani. :) 


Just nu ska jag på en promenad med hundarna, så hejs! :P 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar