2012-03-05

Inte blev de som man tänkt..

Och så blev det inte. Vi far först imon. Så idag blire att promenera, kanske fara till tjottt, plugga, packa dra en sväng till pappa, läsa och annat små pyssel som jag hittar i min väg.


Ni vet när man har en känsla av tvivel. Den ligger där och ruvar under huden och man blir galen. För man vet inte vad man ska göra åt det. Plötsligt verkar allting suddigt och tankarna är så förvirrade att du drunknar i de. 


Fan att han vet men inte att jag vet att han vet.... AAAAA! Hojja.. och jag inte vet om jag känner så eller nå... åååååå!! + på det hela att jag inte vet om han känner nå och att det inte kommer bli nå och AAAAAAAA!  ... hm.. fan..


Ne nu ska jag göra mig i ordning för dagen, forsätta lyssna på musik och fråga mamma när vi ska fara. Is inte fundera längre.. får bara ont i huvve av det. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar