2013-09-26

Ni är min sol efter stormen

Fy vad frusen jag var när jag kom hem, ont i huvudet och hungrig som en varg. Men så går det när man är för lättklädd på gymnastiken, fasiken kommer bli förkyld. 
Aja, som sagt kylan har kommit, bara några få plusgrader och denna vecka har innehållit blåsigt/regnigt/hagel väder med sprickor av skratt, kokhett te och trevliga stunder med polarna. Efter skolan i stora drag har det varit som de brukar vara- 
  • lagat mat
  • cyklat
  • kollat film, läst m.m
  • tvättstuga
Men imon ska man hem till mbgt och umgås med jasse & mikkis för en gångs skull. Veckor har blivit månader sen sist, å vad jag längtar! ^^ Har ju så mycket att prata om. Så vill bara att timmarna ska flyga iväg. 
Love you guys <3 
Vi har känt nu varandra i många år och jag hoppas på många fler. Ni är mina bästa vänner som finns där för en och gör en så glad om man är nere. Vi har så många roliga & galna minnen ihop och ångrar inte en enda sekund av dem. Ni är solen när den dyker upp efter stormen och stjärnorna som lyser på natthimlen. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar