2013-09-14

Älskar att komma hem

Blev inte som jag tänkt mig att helgen skulle sett ut. Var så att vi kom ganska sent hem igår då vi for förbi stugan (fixade lite och åt nilles mat som är så underbart gott). For därifrån först vid 8 tiden så när vi kom hem bestämde jag & mikkis att troligen träffas nästa gång jag kommer hem. Tur i oturen. För idag har det varit full rulle. Har plockat gräs till marsvina m.m, packat ryggan å traskade till pappa där jag sen efter att varit på coop blev avsläppt vid malmsta skola. Därifrån har jag promenerat till Abborrtjärn med vovvarna. Vi gick runt sjön och sen efter en ny "stig". Hamnade ute i ingenstans..hehe.. var borta i ca 3,5 tim. och det var verkligen underbart. Tycker att hösten faktiskt är en fin årstid med alla dess färger och kyldimman som dyker upp om kvällarna.

Dock var man vrålhungrig så ätit middag, handlat med mamma och just kollat klart Defiance avsnitten som jag missade igår. Ser ut som en lovande serie att följa. 
Väldigt tråkigt att jag redan ska iväg tillbaks till Luleå imon.. hade velat stanna längre. Menmen.. ska upp tidigt i mon så jag hinner med massa jag planerat. Så avrundar detta med bilder från idag/igår- 
Från stugan, roligast å fota hundarna så;
Från promenaden idag, där fann man ett & annat;
som bebisar i träden och djurskelett hängandes å liggandes lite varstanns

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar