2013-09-09

Kulturnatten

I slutändan blev helgen jätte bra och under kulturnatten såg man på blandat 
med artister & genrer. Allt från pop till reggae.
~ 
Natten föll, solen gick ner och upp igen och måndagen dök fram- skola. Jag hann nästan klar med lerföremålet (bild senare), lunchen bestod av favorit maten~klycklingnuggets med sötsursås, under engelskan & historien gjordes det vanliga i princip. Sedan slog klockan fyra och vi trötta ungdomar vandrade hemåt. Här hemma lagades middag å vilat i nån timma innan jag kokade upp kokhett vanilj te, hårdbrödsmackor och sen bäddat ner mig i sängen med plugg böckerna. Så nu är jag klar med det och känner mig rätt så trött. Ska nog göra mig i ordning för sängen. Imorgon är ju inte lika seg då man bara går till 11.35!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar