2013-09-19

Rough days

Här igen med en varm kopp vaniljte rykande vid sidan och serien "Attack on titan" redo för spelning. Dessa två dagar har varit rätt sega. Hojja jag försov mig igår, som tur var vaknade jag upp av Jennifers sms. Då var klockan 07.26 och bussen avgår tjugo i. Så gissa om jag fick panik. Dock hann jag med bussen och gäspade igenom mig skoldagen. 

Nästa dag, idag, steg jag för en gångs skull upp i tid så man hann med allt i lugn å ro. I skolan tittades filmen klart på SV, genomgångar på historien och konstigt nog hade jag ingen lust med gymnastik idag. Det var som en konstig känsla i kroppen bara... I alla fall hade vi ganska tung lektion. Efter pratat om orientering for vi ut på udden och hade en 800 m löprunda där jag tog i och sen styrke- olika övningar och efter att man gjort en övning skulle man löpa en sträcka innan man fortsatte med nästa. När vi var klar med alla fick vi vila en stund innan vi skulle välja ut tre sista å sedan sluta. Fick rätt så ont i skallen efteråt och nu under kvällen har det börjar bli lindrigare. Menmen, väl hemma har man ätit varma koppen med hårbröd till, duschat, halvsovit medan man kollat tv och nudå ska man då snabbt kolla ett till avsnitt av denna anime serie som efter Emmas tips blivit fast vid. 

Å imon drar man till Emma med Jennifer efter skolan. Kommer bli awesome! Äta gött, testa spela amnesia och så mycket mer. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar