2013-09-07

Welcome weekend, you're expected

Tiger headEfter gårdagen känner jag mig rätt så utvilad. De var så att innan jag ens stigit utanför dörren på morgon kände jag mig trött, värkte i höger axel efter att burit runt på gympa väskan med skolböcker dagen innan och denna känsla fortsatte hela dagen. På estest satt vi hela lektionen - gjorde inte saken bättre, på biblioteket fann jag en ny bok att läsa där och sista lektionen foto har vi just nu så många genomgångar (som är bra det säger jag inte) men de är så långtråkigt. Tur nog så fick vi en längre rast att kunna sitta ute i finvädret. Väl hemma med godsakerna som handlats in (var sugen på cider men det blev vanlige "drogen" trocca) hamnade lille trötta jag i sängen liggandes där och vila ut mig, åt nudlar och sen gick man fram å tillbaka från tvättstugan till 8. Därefter fick jag äntligen min mysfredag. Kollade filmer och läste. = bra fredag trots allt 

Idag har tidningen visat varmt och det är det + blå himmel å sol. Så planerna är: 
- Fara ut på en cykeltur någonstans
- Plugga lite på historien & svenskan
- Laga mat
- Duscha och fixa mig inför kvällen
- Kulturnatt med Jennifer & Klara 
- Myslördag kväll

Tror att det kommer bli en riktigt rolig lördag! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar