2013-09-05

Italiensk delikatess

Redan torsdag och vill att skolan ska flyga fort bort imorgon så jag kan fluffa ner mig i mystimmen. Känns som det redan är helg. I alla fall så har man då efter skolan gått med Jennifer runt på matmarknaden i stan. Där köpte jag en "godsak" från Italien, en riktigt delikatess. Även smakade jag på våfflor med nutella på. Var väl helt ok.., någonting med våfflan var sisådär + att min platsgaffel gick i tusen bitar & när Jennifer var tvungen att gå kändes det så blottat att sitta där öppet bland alla.. hehe... jah, for sedan hem och direkt jag steg in var det bara att slänga grejjerna åt sidan och kolla tv medan man nästan somnade i sängen = helt slutkörd. Tillslut insåg jag att jag behövde handla hem lite. Så jag cyklade till ica och därefter lagades palt, läste aftonbladet (en hel del om president Obamas besök), diskat, duschat och kollat just klart en film. Klockan är inne för sömn så måste nog avrunda detta inlägg. Har heller inte mycket mer att skriva.. så godnatt! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar