2013-10-03

Dagar som dessa då man inte vet om man ska le eller gråta

 Rain on daisies


Ett tag sen jag skrev. Har inte haft någon tid alls åt att sitta här som nu. For som sagt till mbgt under helgen och då gjort allt från ätit pizza, umgåtts med polarna & familj till att hjälpt mamma i trädgården mm = asrolig/vilo -helg.
Under veckan har man utöver skolan, kollat på en annan lägenhet (-som jag fick veta idag att vi fått den. Så jävla glad!) och varit med Frida. Vi två har kollat på olika gym & tränat, pratat om allt mellan himmel & jord, ätit lax å fikat = 

Men även har dåliga nyheter smugit sig in bland alla dessa underbara pusselbitar. Jag gråter så hysteriskt varje gång jag tänker på det och idag visste jag inte om jag skulle le eller gråta.. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar