2012-02-27

You sneaky bastard



Det var den måndagen och idag fick jag veta betyget på no provet: VG = nöjd. Har inte gjort nå speciellt idag utan gjort lite läxor och nu ska jag fortsätta med det. Vi har typ allt till torsdag och måste träna på redovisningen. Å dra åt pipan med allting... Fast när det är över kommer jag verkligen känna mig frii å sen lov! 
_______________________________________________________


Måste varje ord vara ordagrant. Kan du inte bara förstå att jag är som jag är. Varken perfekt och vill inte vara det heller. Skit i det och skiter i vad du tycker. Om du bara kunde slut med tramset och komma tillbaks till verkligheten. Det kommer aldrig hända, aldrig! 

" Sing with me, sing for years
sing for the laughter 
sing for the tears 

Sing with me, it's just for today 
maybe tomorrow
the good lord will take you away "

I am gonna make it anyway

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar