2012-02-11

#&%¤"3=O(U¤/"9@

Fyfan vad jag var irriterad idag.  Om det nu berodde på att all energi gick åt 3 timmars nationella igår och efter det blev knappt något gjort. Så satt jag framför datan, i skolan då i 3 timmar och försökte med Jasse & Mikkis få till det idag. Var inte lite stressad då jag insåg att vi aldrig skulle bli klar på de timmarna. Att vi skulle få sitta kvar. Inte mitt vackra jag kom fram + på det hela var jag då trött. Så ni kan ju gissa er fram hur jag var.. Men efter lunch och slöjd i två timmar blev jag på bättre humör. När vi slutade satt jag och jasse över i 1 timma med arbete men blev sedan vräkta från skolan och stod utanför tills pappa kom och hämtade upp oss. Sedan for vi på dollars och hem. Vi blev typ klara, bara att kolla igenom kvar på måndag. 

Här hemma har jag spelat Wow, gått på promenix med Rocky, kollat Hell on wheels (en serie som jag kommer följa!) och chillat. 

Nog är det varmt ute nu, även nu mitt på natten. Känns som sommarväder jämfört med det vi haft. Jag vet inte vad de är för grader då vi inte har här hos pappa någon termometer men skulle chansa på 5- 10 minus grader. Fast vem bryr sig egentligen om det, bara det är sådant väder imon. 

Just nu håller jag på att somna här och lyssnar på musik. Funderar på morgondagen och hur fan jag ska orka göra NO uppgifterna i natt..  Har inge mer att skriva så lägger in dagens låt,  " gäässpp"- 

1 kommentar: