2012-02-14

Valentines day

 

Då är det den 14 februari och alla  dag. Det har varit en sån grym dag! Inte för att man gjort något speciellt men känslan och dagens ridlektion. Hade hoppning och red söten Donder. Han som knappt kan hoppa och är vinglig över hinder. Det gick super bra! Lite träning och nästa gång kommer gå ännu bättre. Det var ju trots allt första gången jag hoppade med honom och det gick mycket bättre än jag förväntat mig. 

Innan allt detta hände så var jag i skola, väldigt ovanligt. I alla fall så hade vi då bad.. nu blire att fara till badet och träna inför nästa badlektion, då vi ska ha livräddnings test. Märkte att jag måste bli bättre på att simma ryggsim.. Å vi slutade senare idag, vid 3, då no lektionen hade flyttats från måndag - tisdag. Där kurrade magen otroligt mycket och hemma åt man kyckling i currysås med grönsaker. Riktigt gott och gulliga mamma hade varit och köpt godis, dricka och bullar till oss. Så det har man också mumsat på här hemma. 

Nu tänkte jag mig att fortsätta som vanligt med att lyssna musik, göra sig klar för natten och kanske kolla igenom matten.  G'natt 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar