2012-02-13

12..3..ffutr.. f5rgv - trött?

Så nu är ännu en en grej klar på listan. Bostadskö -   Alltså så har jag ställt mig på kö, bättre sent än aldrig. Vad spännande om jag skulle komma in i Luleå.. och roligt!  

Annars, vad har mer hänt idag? Inte mycket. På skolan hade vi bytt dag med no så slutade vid 12 och tog 13 bussen hem till pappa. Där skrev jag på reflektionen. Blev klar på 1 timma, jag som trodde att det skulle gå segt. Efter det spelade man lite sims, rastade hunden, fixade tema grejset, lagat fiskpinnar & mos, duschat och nu ska man sova. Det var knappt som jag orkade upp idag. Inte vare heller så att jag gick och la mig först efter halv 1 igår.. nejjdåå.. och imon ska vi ha bad på gympan... hoojja, de är såå tråkigt. Om man ska bada så då skare vara i älv, sjö osv. Har hellre dans än bad.. 

Aja, 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar