2012-02-17

Varje steg räknas..

Yeey, äntligen fredag. Vilken chill dag det varit. På skolan hände inte mycket och hemma har jag varit med pappa & rocky runt berget på en prommis. Kul att efter så många år for jag dit igen. Riktigt bra ställe om man ska promenera. Sen for vi direkt på konsum och tillbaks till mamma var det bara att byta om å fara igen. Denna gång blev det frasses, dollars och förbi djurmagasinet. Nu under kvällen jag inte gjort desto mer. Ska nu börja på no och sen vid 9 kolla hell on wheels. Efter det vet jag inte.. får väl helt enkelt se då.


Vet inte heller om jag kommer idas blogga desto mer imon så skriver lite kort vad jag hade tänkt göra. Först blire väl att promma, gå förbi pappa och sen troligen vara med Olivia. Kanske far med mamma förbi tjotti en sväng och sen tog det slut. Så nu vet ni lite kort om imorgon. Kan hända att jag slänger in ett litet kort inlägg... men som sagt får se om jag hinner.. Aja, nu ska man ta itu med saker och inte skriva massa bullshit om saker som inte behövs säga, fast om det hade behövts komma till prat om.. hejs. Lite bilder från dagen och en hälsning till er alla - Ge aldrig upp, säg ifrån och sluta aldrig drömma! 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar