2012-02-20

Hick, hickelick..

"Hiick"... "hiick" 

Hojja, sitter här på rummet och hickar för fullt, och gjort det halva dan idag. Nån som tänker på mig..hahah
  I alla fall så har man idag på förmiddan farit med hela skolan på en föreläsning om mobbning på sjukhuset. Tycker den var intressant och sorgsen. Sen gick jag, moa, jasse, sandra och mikkis ner till stan och hann nästan till MD's busshållplats då vi ser en buss komma farande. Fort springer vi och stannar smått upp. Jag tänkte att det dära kan inte vara bussen som vi skulle fara hem med, det var ju flera minuter kvar tills den skulle gå från sjukhuset. Men då ser jag att det var en tre och inge folk på. Det var en annan buss och såklart tog vi den och for direkt till skolan där det var väldigt tyst. Vi spela pingis och jag skrev ut labbrapporten. Vid 3 kom jag hem och vi for å handla på stan. Virrade runt där som en höna och visste inte alls vad jag skulle köpa till Olivia. Tillslut hittade jag nått och även en mascara liknande sak som man kan göra slingor i håret. Får se hur det kommer se ut.  

Tillbaks hem igen har jag och syrran bakat chokladmuffins och dekorerat dem. Å nu tänkte jag få slut på hickande, söka ny musik och testa mascara saken. Hejs! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar