2012-02-27

Bara några dagar kvar...

Tjoohoo vilken skojig helg det varit! 

  • Fredag: Jag var lättad efter no provet, blev klar med broderiet på slöjden, rensade burar, for till Olivia och grillade med henne, vicke och amanda. 
  • Lördag: Znoozade i ca 45 min och duschade sedan. Åkte vid 11 till isladan med Amanda och Olivia. Jag och Amanda skulle hjälpa till med sminkningen till Kättz. Sara kom senare och hjälpte också till. Det gick väl bra och var väl lite trött. Vicke kom en lite stund och 5 började hela showen. Wow! Vad duktiga alla var och vad grymt bra den blev -   för det. Tillbaks till Olivia bestämde vi oss för att jag skulle sova över. Har inte flummat så mycket på länge. Hojja vad vi garvade, kollade på Bad Teacher och själv slocknade man ganska fort. 
  • Söndag: Vaknad till och från på morgonen. Solen lyste starkt utomhus och vi åt frukost utomhus.. hahah   och kollade sen en film. Fan vad psycho den var... Efter det chillade vi och fortsatte att chilla hos mig. Jag läste lite läxor och hon skrev. Vicke kom och vi for ut med hunden och kollade lite på Vampire Sucks. Sen följde jag med de en bit hem vid halv 9 och vände sedan för att gå till mamma. Å nu är jag här hos pappa och funderar på hur i helvete det ska gå med muntliga redovisningen... och alla andra jävla läxor till veckan! 
BLÄ! Vill ha lov nu och inte om några dagar. Fast de kommer nog gå undan och sen drar man. Aja, tillsvidare ska jag väl lyssna musik och sova.  


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar