2012-02-23

Läxor, sova och hojja..

Igår var en rolig och stel dag. Det var så att jag for ner till Olivia för att lämna presenterna som jag köpt, ett halsband och ett par öronhängen. Det slutade med att jag for med henne på hockey match på isladan. Viktor kom efter ett tag och tillslut vare jag, Olli, Vicke, Pirerre och Isso som vandrade runt och hejade. När macthen var klar for vi alla hem, eller jag å vicke stannade en stund hos Olli och efter 22 kom jag hem. Gjorde mig klar för sängen och började plugga no. Var så himla trött att jag somnade med lampan på, boken låg på golvet när jag vaknade och jag hade definitivt kommit försent om inte syrran väckt mig. Hade inte ens stoppat något alarm på mobilen. Så en stund senare steg jag upp och for till skolan. Allvarligt talat, hade kunnat somnat stående om jag stått tillräckligt länge. Var så himla trött och for lite själv runt idag. Hade ingen lust alls att vara där..


Här hemma har man då pluggat och fortsatte plugga på stallet då jag hade fiket. Där vare ganska dött på folk. Men tur då jag kunde kolla när andra hade lektion.


På det hela har vi fått massor av läxor som måste göras i helgen + att man ska vara på isladan på lördag. Får se om jag kan hjälpa till.. vill ju inte vara efter med läxorna. Som består av:

  • Analys av en dikt
  • Tyska läxa
  • Göra klart matten
  • Engelska redovisning
Så.. en hel del. Även att vi i idrotts gruppen ska kunna redovisa om yogan. Hojjjaaa vad läääxoor! 
Aja så imon blire full rölle med det och nu ska jag ta en sista genomläsning av no och sedan krypa till kojs... "GÄSP" - 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar