2010-09-05

`Yey´

Ännu en dag som började bra och slutade bra. Har för några minuter sen kommit hem från Tjotti. Jag har busat med hundarna, läst nån rad i boken, mött Mikkis och hennes bror, hjälpt mamma, fotat en hel del och prommat till Bottis. Det var en lyckad dag men lite kall. :D

Den här veckan har vi tema vecka. Vi kommer vara ute de tre första dagarn och innan på torsdag. Fredag har vi ledigt - Jiippii!! Appropå med piano lektioner ska jag fortsätta till jul och se om det går. Jag har inte min förra lärare längre utan nån som hette - walander... Jag ringde han efter skolan i fredags för han hade inte fått tag på mig osv. Det blev på torsdag 15.10. i alla fall som jag skulle ha lektionen. Just efter att vi har slutat. :P

Men nu ska jag ta och lägga in lite bilder från idag. ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar