2010-09-09

-->.|.<--

Hm...idag har vi jobbat i grupper. Jag hamnade med Moa o Runa. Alla skulle göra saker som hade med veckan som vad vi gjort, besökt och lärt sig. Jag gjorde en plansch om dag 2, Runa om dag 1 och Moa om dag 3. Jag blev väldigt nöjd med min och de andras var också snygga. Efter nästan 5 tim. var vi klar med allt. 35 minuter innan vi slutade så städade alla och satte allt på plats. När jag och Moa satt upp planscherna så satte vi ut lite rönnbär o björklöv på bordet. Det var så lite saker påre. Tre broschyrer om LKAB och ett mobilsmycket. Så vi bestämde oss för att gå ut o plocka lite växter. Det blev bra. Om två timmar ska man tillbaka till skolan. Det är föräldrarmöte och samtidigt ska vi visa upp våra saker. Efter det blire på möte i kyrkan för jag ska konfirmation mig trots allt. Som en bonus så har vi ledigt imon. :D

Jag gick hem idag från skolan med Jasmine och Michaela. Imon då äre tänkt att jag ska rida Mojje, om det inte blir nå ändringar. Jag hoppas det blir fint väder. Sol och jätte varmt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar