2010-09-12

Vilken natt :(

Hojj, det var inte en bra natt. Var jätte orolig. Mommo var försvunnen. Orkar inte skriva så detaljerat. I alla fall var klockan omkring vid 11 - 12 när jag fick ett samtal av Steffi om att de var i Tjotti för mommo var borta. Jag var just då hos pappa. Polisen var där och man med hund letade. Jag åkte hem till mamma vid 1 för jag skulle ta hand om hundarna. Somnade först efter 2. Mommo hade varit borta i 14 timmar när de hittade henne. Tack och lov. Vill inte ens tänka på vad som hänt om de inte hade hittat henne... =/ Men nu är hon hemma i säkerhet.

Så idag skulle mamma till Tjotti för att titta till henne. Jag följde med. Innan vi for hämtade vi upp Stephenie från Emma. Båda följde med. Under dan lekte jag med King och var nån timma med Mikkis. Vädret suger - regn och dimma. Blää! Hoppas det inte är så här imon.. Har också gjort en uppgift vi fick hem i torsdags. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar