2010-09-11

Mojje ;)

Lite om igår - Jag vaknade vid 9 och tog mig till stallet efter halv 11. Jag mockade, fixade hö och tog in Mojje. Klockan 12 kom mamma och syrran. Mamma hade tagit med Monty så han fick träna lite. I det härliga vädret red jag hela stigen. Från skritt till trav. Allting gick jätte bra. Klockan halv 2 kom jag hem. Dagen innan hade jag fått en fråga om jag skulle med på grillning vid Myranskolan. Jag sa att jag inte visste om jag kunde osv. Men nu när klockan var så tidigt och det skulle först vara vid 6 så fixade jag mig. Jag ringde Jasmine och for med henne o Alia dit. Det var i Kullen, i parken. Det var Alia, Linnea, Elin, Matilda, Evelina, Jag och Jasmine. Vi grillade korv o marshmallows, snackade och hade det skoj. Under tiden så gick jag, Jasse och Alia till Kiosken för att köpa en dricka. Evves föräldrar är så snälla. Kom och hämtade oss när vi skulle hem. Det var ju så att Evve åkte hem tidigare. Så hon smsade till Elin att vi fick komma om vi ville. Hemma efter tio tiden. Jag skrev lite på rapporten och sen vare bara i sängs. Det var en kväll som måste göras om, alltså grillnigen. ;D


Ja idag har jag hunnit med att ta ut disken, hjälpt mamma i trädgården, skrivit på rapporten och handlat på dollars lite gött. Ska väl ta och mumsa vidare. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar