2010-09-27

Blä vilken vecka -.-

Jaha nu har jag inte skrivit på länge men det beror på att jag inte hunnit. Under helgen hare blivit att rida Mojje på kurs och efter stigen på lördag. Efter det for man till Tjotti. Jag klippte gräsmattan, busade med King och vi gick en promenad mot Bottis. Egentligen skulle jag skriva på rapporten men det blev inge. På söndag for vi tidigt på morgonen till tjotti för att fortsätta med sysslorna. Fast inte för att det var så mycket. Som tur var han jag skriva lite på rapporten i alla fall. Även den dagen gick vi en liten promis. Vi for hem vid 8 på kvällen. Blev en lyckad helg. :D

Under den här veckan har vi två läxor, en redovisning, matteprov och inlämning av rapport. Buuhhuuu... vill bara tare lungt och få bort min dumma förkylning som jag fått! :( Jaja ska ta och börja skriva på rapporten så jag blir klar.. :S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar