2010-09-08

Onsdag igen

Tjenare idag har man cyklat med klassen till Gällivare. Vi började 8 så det var bara att cykla till Jasse tidigt och sen efter halv drog vi till skolan. Det var lite trögt innan vi for men det berodde på ett och annat. I alla fall så bar vi iväg nån halvtimma senare. Det var kul, härligt och fint väder. Skulle gärna göra om det. Vi for med Sara, förbi museet osv. På gammal platser. Sen när vi kom tillbaka till skolan åt vi och skrev dikter. Vi fick dricka till maten. Helt passande tillfälle. Efter att vi hade slutat var det ner till uppis och chilla i soffan. Jag, Jasse och Evelina väntade på Mikkis. Så vi var i skolan typ en timma. Cykelturen hem var inte jobbig alls.

Under dagen har man inte gjort så mycket. Väntar på att Jasmine ska ringa. Ska vara med henne o Alia. Det var tänkt att vi skulle plugga men jag vet inte om det blir av. Jag längtar till helgen. Jag vet inte varför men jag har en magkänsla på att det kommer bli en lyckad helg. Å varför skrev jag det... jaja ska väl ta och drassa till mami för jag fick just höra att maten var klar. Tjingeling ;P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar