2010-09-02

Hej - då

Skolan idag var inte det minsta jobbig. Klassråd, tyska, no, idrott och vi skulle ha haft sv men vi hade skolfoto idag. Efter fotot så läste Malin och sen slutade vi. Slutade efter två nån gång. Gympan var hemsk. Som sagt är man ganska klumpi. Hade stafetter och fotboll. Bilderna på mig kommer se helt kokko ut. Blundade säkert. :S Men man får väl se när fotona kommer. :) Just nu sitter jag vid pappas data, dricker juice och lyssnar på musik. Ska snart äta och vara med några kompisar. Vädret är rätt så bra. Sol men kallt. Skulle ha skrivit på rapporten i no som vi har fått i uppgift men jag tar och gör det imon. Jo förresten kom jag hem och mötte ute på gården mamma, moffa, syrran och King. Han är så söt. Fick lite bilder men de är inte så bra kvalitet. Han är som fan på att bita och vassa tänder har han. xD I veckan har det inte hänt så mycket. Handlat på Dollars, ridit både på RKD och Mojje. Det gick ganska bra men blev trampad av Mojje över tårna. Har ganska ont om jag stödjer mig på vänster tår. Vädret var inte bra, regn o kallt. Såklart det är kallt för höst äre ju. Blä snart äre vinter. ;(
Jaja ska ta och gå ut med Rocky innan jag vandrar vidare till mamma o mumsar i mig lite mat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar