2010-09-16

Jobbig gympa x)

Ännu en vecka har gott. En riktigt bra vecka. Har hunnit skriva en hel del på rapporten hemma å i skolan. Tänkte sammanfatta om dagarna lite kort:
Måndag - Det hände inte så mycket.
Tisdag - En dag som vi hade orientering på Tippsta. Det var inte alls jobbigt. Senare på dan vare ridning.
Onsdag - Vanlig skoldag till lunch då vi for på en teater. Det handlade om sex och samlevnad. Hm....bra? I alla fall så slutade vi där på plats. Jag bar mig hemmåt och får sedan på konfa halv fem.
Torsdag - Varje dag har en rolig stund kan jag säga. Vi hade på gympan orientering. Fast denna gång skulle vi fara själv och satsa på antingen G, VG eller MVG. Jag for fram och tillbaka på vad jag skulle satsa på... men det blev VG.... ååå jag skulle ha klarat MVG. -.-´ Men jag fick VG+ :D Det kan jag vara glad för.

I helgen äre planerat klart. Jasse och Mikkis. Vi lär nog hitta på en massa skojs. Jao så ska jag också rida Mojje imom. :)
Jaja ska väl avrunda det hela med en bra låt - Uprising

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar