2010-09-06

.

Som sagt har vi tema vecka och idag har vi promenerat runt om i Malmberget. Besökt gruvmuseet o tippsta. Vädret under dan o nu är shit bra. Sol och varmt. Sommarvärme nästan. Det var inte alls jobbigt och vi fick nästan sluta en timma tidigare. Jag tog bussen till Jasmine och Michaela följde med. Vi hade kul som alltid och jag äkte hem vid 6 för att jag skulle rengöra burarna. Så nu efter detta sitter jag här igen vid datan och tare lungt. Lyssnar lite grym musik. Imon ska vi vara på tippsta med Tony och bygga upp ett tält, ta en titt på naturen o ... så kan vi säga. Hoppas det blir fint väder som idag men orkan vind.
Under dan har jag funderat fram och tillbaka om jag ska komfa mig. Vet inte hur jag ska göra... -.-´ Det låter kul men jag vet inte om jag har något intresse... (?!) Måste kolla runt i klassen hur de ska göra. Vill ju inte vara själv att gå från klassen.
Nu ska ta och spela lite, packa ihop saker o duscha. Go - natt ;D
Jo förresten en bra låt - Radio med Beyoncé

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar