2010-09-09

Konfa

Jag har just kommit hem från skolan, konfirmationen och Konsum. Skolan då: Jag fick skjuts av Tommy. Vi hämtade upp Mikkis och Jasse. Det var ca en kvart innan fem. Den timman som gick blev det att piffa upp "utställningen", vänta på föräldrarna, ha skoj och bara le när de väl kom. Runa var inte där men när vi hade slutat var hon där. Men jag och Moa klarade oss utan henne. Allt gick bra. Sen var det att vänta en stund för man skulle ju till Konfan. Jag trodde att föräldrarna skulle sluta till kvart i sju. För mamma skulle me. Men det blev så att jag gick med Evelina, Moa, Sandra, Linnea, Matilda och Emma dit. Det var inte så många där, men alla förutom tre tror jag de var tog på onsdag. Vi var där ett tag och pratade om en massa. Sen bar det iväg mot Konsum för att handla. Jao, nu sitter jag hos pappa och lyssnar på Spotify. Ska väl snart ta och fa till mamma för jag ska upp rätt så tidigt imon. ;)
Jo förresten vi är ju lediga imon. JIPPI!! ;D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar