2011-08-15

Vad Livet Äger!

Äntligen kom värmen och solen! Skönt att sista veckan kanske får fint väder. Under morgonen har jag rengjort buren och nyss ätit frukost. Mer än så har jag inte hunnit. Tänkte att senare på dan gå en promme med Rocky. Funderar om jag ska gå ner till kullen eller gå mot malmberget eller till kaptensgården? hm... får väl se..

För några dagar sen söööögggg det att börja skolan men nu har jag nästan pirr i magen. Hahahah XD Vet inte hur jag ska känna mig, glad? sur? Det ska bli kul att se all igen och nu kommer det ju en ny 6:a. Många frågor snurrar änn, kommer det bli en jobbig termin? För först trodde jag det men nu känns det inte som det. Visst kommer det komma massa prov, läxor och sånt men... inte lika jobbig som 8:an. Yeey det är sista året! :D Nog har tiden gått fort.. gick vi inte nyss i 6:an? (:




Nog om skolan, nu ska jag fixa mig och sen göra något! Är så glad! :)) allt går så bra nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar