2011-08-31

TBX

Kunde inte vänta längre. Måste skriva av mig :) Så vad har hänt? Ja, skolan. Vi har haft jätte mycke grupp arbeten och nog har det varit kul. Em... åså de vanliga ämnena. Har varit med kompisar, fått läxor, ridit och massa annat skoj.

Schemat för idag blev att laga vegetariskt på HKn. Ganska gott.. heheh.. :P Istället för matte, så kom syv. Hon pratade med oss om gymnasium, vi fick papper och en katalog om linjer osv. På SOn hade jag redovisning om dödstraff med jasse, ante och mikkis. När vi äntligen slutade kom mamma och hämtade upp mig, då hon skulle skjutsa steffi till stallet och sen for vi på ärende i stan. Väl hemma har jag ätit och smått pluggat till provet som vi har i sv och nu sitter jag här.. lyssnar på mix megapol och ska väl ta å dammsuga. Aa.. det var väl det, hejs :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar