2011-08-03

Gårdagens "kalas" och tjotti idag

Gårdagen blev lyckad och nu är man ett år äldre. :) På morgonen gick jag och rasta mimmi och det slutade med att jag gick på en promenad med henne och monty. Sen rensade jag buren, mikkis och jasse kom och pappa. Av han fick jag 1000 :- som då också var från Tommy. Jag öppnade sen deras (j o m) present som var -



Ett nagellack och ögonskugga/or


Före 2 åkte jasse hem, jobba. Jag fixade mig och sen for vi iväg och handlade. Jag skulle göra en tårta åså. Efter nån timma med vispande och kladdande så var den klar och senare mot kvällen kom Jasse, Bjarne + hans familj. Då fikade, snackade vi och tog det lugnt. Emma och steffi kom från BHK malmen. Av dem två fick jag -




Ett linne, halsband och tre nagellack


Klockan halv elva åkte jag och mikkis till Jasse. Vi sovde över och under natten hade vi en intressant diskussion om skolan, världen och annat. Och sen kollade vi på Gnomeo and Julia. Jo, just det fick en tidning och en slant av mamma och av moffa. Känns alltid bra att ha pengar i fickan ;)




Idag har jag, emma, steffi, mamma + hundarna farit till tjotti. Det har varit fint väder hela dagen och vi badade, rodde båt och hade roligt. Väl hemma har jag hunnit äta och tagit det chill.. tänkte senare att läsa solo till spotify. Så g'natt på er och ta vara på lovet för snart börjar skolan! :/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar