2011-08-11

:)

Igår var jag med Evelina. Fast först innan det så bussade jag och syrran ner till stan, hon skulle köpa skor. Vi for sedan runt och kollade. Nån timma senare var jag hemma och fixade mig för att sedan fara ner till stan igen. Då jag skulle vara med Evve. Vi fikade, for runt på affärerna, vi utbytte presenter. Hon fick ett presentkort på kicks och jag fick en glasfil, french manicure och en nyckelring. Från kappahl köpte jag en sjal och jeansleggings. Efter det hamnade jag hos Evve och vi spelade ett nytt spel hon fått. Man skulle dansa till Michael Jacksons låtar. Svårt och roligt., åt, datan och fotade knasiga bilder... hahahah XD hojjja..

I allafall så tänkte jag idag, först av allt kanske äta frukost/lunch, duscha och vattna blommor o kanske gå en prommis med Monty. Aja, ska väl göra det än att lata hära. Hejs :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar