2011-08-07

Sänk inte näven! Den kan behövas



Under ytan finnsmycket mer!



Hej, ännu en dag på sommarlovet som snart är slut. Har hela sommar (inte så kul kanske) tänkt på att snart börjar vi skolan. Redan första veckan i början. Åå nu är vi i slutet på det, ca 2v kvar! En annan sak som snurrat i huvudet är vad jag är intresserad av, vars jag vill gå på gymnasie och helt enkelt hur 9:an kommer va? Det jag kommit fram till under sommar är att jag lutar åt hållet design, all. Eller inte så värst mycket kläder, men typ möbler, hem, blommor, prylar osv. Det finns ju mycket att välja på. Sen om 9:an.. För mig känns det som plugg och skola. Att man knappt kommer ha någon fritid. Fast vad vet jag.. Det kommer säkert bli super, det är ju trots allt sista året! :D


Hm... annat som irriar i huvve? .. ee.. nää inget.

Planerna idag är väl att antigen vara med Jasse eller ta det chill hemma. Hon åker iväg utomlands imorgon. Till Cypern. Nemen gissa om man är avis. ;) Vill också utomlands! Men tyvärr får man stanna kvar här. Hoppas de här kalla vädret försvinner. Hade redan höst känsla i juli. Nog för att de är en fin årstid oså men kalllll.... :/ Får helt enkelt stå ut nu ett tag med det. Denna månad ska man på flottk., stugan(kanske) och -? Får väl se vad som väntar.


Ne men nu ska jag "put my heart in the air" och fortsätta med vad jag nu gör. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar