2011-08-04

Små saker kan göra skillnad

Även idag blev det tjotti.. fast ej att bada. Mamma, och jag for med en annan bil dit och med oss hade vi ett gammalt, ostadigt bord. Tidigare hade vi fört dit en bänk som hörde till bordet, tror jag. Det ska även ut till holmen. Först fixas! Idag fick bara Monty och Mimmi hänga med + några blommor. Nog vare fint väder idag men nordanvind så kallt.. Duktig som jag är, plurrade jag med en av skorna och var tvungen att springa barfota resten av dagen... hahahaha.. hojja.. I alla fall efter att rott dit började mamma med att fixa blommorna och jag busade med hundarna, kollade på lekhusen -de är klara så jag ville se hur det såg ut. Vet nu hur jag ska komma upp på taket :P, vattnade och tog de chill. Timme efter timme gick och vi kom hem efter sju. Åå efter det har jag - ätit, rastat hundarna, och andra små saker. :)









Just nu lyssnar jag på Bad Meets Evil och känner mig trött. Funderar på att gå o lägga mig. Ska upp klockan 7 och ta morgon passet. Äm.... imon kanske det blir att fara till stugan. Men det låter inte som det. Vi hade behövt plocka bär åså. Jag hade i början av sommaren jätte lust, men nu inte så värst. Har mera lust att vara hemma. Fast det kanske beror på att man varit borta en vecka...eller nått. Äh.. G'natt! C=

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar